Pentru a putea vizualiza informațiile fiecărei secțiuni vă rugam să dați click pe bara verde.
În prima parte a paginii “SEJURURI” aveți posibilitatea să alegeți din mai multe variante de sejururi de grup (pachete turistice unde noi formăm grupul iar perioadele sunt fixe) iar în partea de jos a paginii variante de pachete în regim privat (dumneavoastră vă alegeți perioada iar ghidul și barca vor fi dedicate programului ales de dumneavoastră). Vă recomandăm să citiți cu atenție descrierea programului ales înainte de a solicita o rezervare.
*Puteți ajunge la secțiunea “SEJURURI” și dând click pe acest link: Sejururi in Delta Dunarii
Pe fiecare pagină a pachetelor turistice de grup, pe lângă descrierea detaliată a programului aveți la dispoziție și un tabel cu perioade și tarife unde numărul de locuri este actualizat actualizat în timp real.
În funcție de perioada și pensiunea aleasă, lângă numărul de locuri disponbile veți regăsi o bulină verde. Vă rugăm să dați click pe această bulină verde iar mai departe se va deschide o pagină cu formularul de solicitare a rezervării. Pensiunea și perioada aleasă nu vor mai putea fi modificate și este necesar să completați toate câmpurile formularului: nume și prenume, adresa de mail, telefon (mobil), numărul total de persoane (adulți/copii), meniul dorit, modalitatea de plată aleasă. Odată trimisă solicitarea veți primi pe mail o copie a solicitării dumneavoastră iar mai departe unul dintre agenții noștri vă va răspunde pe mail în cel mai scurt timp.
*Pentru sejururile în regim privat (unde perioada este flexibilă), formularul de rezervare se accesează dând click pe butonul verde “cere rezervare” aflat sub tabelul cu tarife.
Fiecare solicitare primită este analizată de agenții noștri. Aceștia verifică disponibilitatea pentru fiecare cerere și transmit un răspuns pe mail cu toate detaliile necesare pentru a putea finaliza rezervarea.
Programul agenților noștri este de luni până vineri între orele 8:00 și 17:00 iar în weekend între orele 8:00 și 14:00. Solicitările transmise după programul de lucru vor primi răspuns a doua zi, după ora 8:00 în ordinea primirii lor.
Vă recomandăm să completați formularul de rezervare al programului ales sau să ne scrieți pe mail. Dacă alegeți să sunați, vă putem doar oferi informații suplimentare. Solicitările sunt valabile doar transmise în scris.
Rezervarea devine fermă după achitarea avansului programului ales (fiecare program are publicate condițiile de rezervare la finalul paginii sale; unele programe se pot rezerva cu avans de 10%, de 20%, de 50% iar altele doar cu plată integrală).
Nu impunem un timp limită pentru plata avansului și nu putem garanta disponibilitatea locurilor solicitate mai mult de 24 de ore. La momentul primirii confirmării din partea agenților noștri, solicitarea dumneavoastră vă fi deja trecută în baza noastră de date dar prioritate vor avea persoanele care finalizează toți pașii rezervării (achită avans). În cazul în care aceleași locuri sunt solicitate de mai multe persoane prioritate au cei care au făcut primii solicitarea.
După plata avansului, agenții noștri vă vor transmite pe mail o confirmare prin care sunteți înștiințat că rezervarea dumneavoastră a devenit fermă. Tot în acest mail veți avea atașat și voucherul (biletul) programului. Voucherul este documentul ce ține și loc de contract și se prezintă la îmbarcare în format electronic (pe telefon). Voucherul se transmite către dumneavoastră în format PDF (trebuie să aveți instalată aplicația Adobe Acrobat Reader) și poate fi vizualizat doar dacă mailul este în folderul INBOX (dacă mailul se află în folderul spam documentul nu se poate afișa).
Având în vedere că numărul de locuri este limitat și că numărul de solicitări este extrem de ridicat, vă recomandăm să vă faceți rezervarea cu cel puțin o lună înainte de sosire.
Dacă în urma transmiterii ofertei din partea agenției noastre alegeți să nu achitați avansul conform detaliilor, în lipsa unui răspuns din partea dumneavoastră, solicitarea de rezervare se va anula automat după 24 de ore.
Dacă ați bifat pe formularul de rezervare “plata avansului prin transfer bancar”, veți primi pe mail de la unul dintre agenții noștri conturile în care puteți face viramentul. Avem conturi deschise la băncile ING și Transilvania. Vă recomandăm să reveniți pe mail cu o copie a ordinului de plată dacă realizați tranzacția dintr-o altă bancă pentru a ușura finalizarea rezervării dumneavoastră (uneori băncile pot transmite confirmările cu întârzieri de până la 3 zile).
Dacă ați bifat pe formularul de rezervare “plata avansului cu cardul online” veți primi de la agenții noștri două mailuri. În primul mail veți avea confirmarea, calculul și detalii despre pașii următori necesari de parcurs pentru a finaliza rezervarea iar în al doilea mail (sosit de la sistemul EuPlatesc) veți avea pe scurt detalii legate de solicitare și un link de plată format din caractere alfanumerice aleatorii. Link-ul de plată, odată accesat vă va direcționa către o pagină de internet securizată (vi se vor solicita date de pe cardul pe care doriți să îl utilizați). Trebuie să dețineți un card VISA sau Mastercard și nu este necesar ca deținătorul cardului să fie și solicitantul rezervării. Tranzacția se confirmă în aproximativ 5 minute și nu aveți comision de tranzacție.
Acceptăm plata cu tichete de vacanță Sodexo, Edenred și UpRomania.
*Tichetele de vacanță tipărite se vor utiliza la sosire pentru plata diferenței. În cazul în care expiră în mai puțin de 30 de zile de la data sosirii dumneavoastră pentru sejur, vă rugam frumos să menționați asta în formularul de rezervare la rubrica “observații”.
*Dacă ați bifat pe formularul de rezervare “plata avansului cu tichete de vacanță în format electronic/card” veți primi de la agenții noștri două mailuri. În primul mail veți avea confirmarea, calculul și detalii despre pașii următori necesari de parcurs pentru a finaliza rezervarea iar în al doilea mail (sosit de la sistemul EuPlatesc) veți avea pe scurt detalii legate de solicitare și un link de plată format din caractere alfanumerice aleatorii. Link-ul de plată, odată accesat vă va direcționa către o pagină de internet securizată (vi se vor solicita date de pe cardul pe care doriți să îl utilizați). Pentru a putea face o plată online cu un card de vacanță trebuie să vă asigarati că acesta este activ. În funcție de emitent, activarea cardului se face apelând numărul de telefon de pe spatele cardului sau în aplicația emitentului. Doar în cazul plaților la POS cardurile de vacanță se activează automat la prima tranzacție.
Plata diferenței/soldului se poate realiza prin transfer bancar, cu cardul online prin sitemul “EuPlatesc” (cu cel puțin 7 zile înainte de sosire) sau la punctul nostru de îmbarcare, în numerar, cu tichete de vacanță în format card sau tipărite ori cu un card bancar VISA sau Mastercard.
Vă rugăm să aveți în vedere că în rezervația biosferei Deltei Dunării există un singur bancomat (la Sulina), și din acest motiv vă recomandăm să aveți la dumneavoastră numerar.
*În orașul Tulcea găsiți peste 30 de bancomate ale mai multor bănci: ING, Transilvania, Raiffeisen, BCR, BRD, Garantibank, Alpha Bank, Firstbank, CEC Bank, OTP Bank, UniCredit Bank etc.
Pentru toate pachetele turistice unde cazarea se face în satul Mila23 (pensiunile Vanessa, Alexandru&Alexandra sau Casa Pescarului), întâlnirea are loc în portul privat AVAL – Tulcea. Fiecare program are menționată pe pagina sa ora de întălnire, informații regăsite și pe voucherul primit după achitarea avansului.
Adresa oficială a portului AVAL este: Județul Tulcea, Orașul Tulcea, Strada Intrarea Marmurei, Nr. 3
Coordonate GPS LAT: 45.187893 LON:28.807539
Adresa oficială a portului AVAL este: Județul Tulcea, Orașul Tulcea, Strada Intrarea Marmurei, Nr. 3
Coordonate GPS LAT: 45.187893 LON:28.807539
Pentru a intra în portul AVAL trebuie să treceți de două bariere aflate la intrarea în curte. La barieră, aparatul vă va elibera un tichet cu care veți putea achita parcarea la finalul sejurului. Întreaga incintă a portului AVAL poate fi utilizată pentru parcarea mașinilor iar numărul locurilor find limitat la aproximativ 300 de autoturisme nu se poate face pre-rezervare. Plata parcării se poate face la parcometrul amplasat lângă cafeneaua portului. Tariful parcării este de 30 lei/zi pentru autoturisme și poate fi schimbat fară preaviz de către administrația portului AVAL. După achitarea parcării aveți la dispoziție aproximativ 5 minute pentru a părasii incinta. Dacă aveți nelămuriri cu privire la locurile de parcare vă puteți adresa personalului de la pază a portului AVAL.
*Parcarea portului AVAL este supravegheată video și păzită inclusiv pe timp de noapte.
La sejururile în regim de grup sau în regim privat prezența pentru îmbarcarea se face cu 30 de minute înainte de ora plecării. Pontonul de îmbarcare “DEBARCADERE PASAGERI” se afla la 300 de metri de la intrarea în portul AVAL, după trecerea de bariere. Datorită nivelului scăzut al apei, în unele perioade din an, puteți vedea debarcaderul doar atunci când vă apropiați de apă. Sunteți așteptați pentru prezență (chiar dacă ați achitat deja contravaloarea integrală a sejurului), la MAGAZINUL DE SUVENIRURI (debarcaderul are un singur magazin de suveniruri). Colegii noștri se vor ocupa de încasarea diferențelor și de îmbarcare.
Pe pontonul de îmbarcare “DEBARCADERE PASAGERI” la MAGAZINUL DE SUVENIRURI (debarcaderul are un singur magazin de suveniruri) tot colegii noștri care se ocupă de încasarea diferențelor și de îmbarcare se ocupă și de formalitățile cu privire la închirierea binoclurile. Tarifele sunt afișate în magazinul de suveniruri iar plata se face la momemntul închirierii.
Îmbarcarea se face doar la indicațiile colegilor noștri. Când toate persoanele din grupul dumneavoastră sosesc veți fi anunțați care este barca cu care veți merge în sejur și cine este ghidul dumneavoastră. Îmbarcarea se face la ora 16:00 indiferent dacă au sosit sau nu toate persoanele din grup. În cazuri excepționale (pentru persoane care sunt deja în portul AVAL și se îndreaptă către debarcader) putem amână plecarea cu maxim 5 minute.
Cei care întârzie au posibilitatea să ajungă în Mila23 cu o altă cursă în regim privat sau cu operatorii care practică transport naval în regim de taxi. Pentru cursele în regim privat tariful standard este de aproximativ 900 lei/barcă/sens (se achită separat la fața locului și poate varia în funcție de operator, de disponibilitate și de numărul maxim de locuri permis în barcă). Pentru cursele în regim de taxi tariful biletului este de aproximativ 80 lei/persoană/sens și poate varia în funcție de operator.
În cazul în care nu ați respectat indicațiile personalului nostru și ați ajuns într-o altă barcă, a unui alt operator, este responsabilitatea dumnevoastră să vă achitați cursa iar dacă ajungeți într-un alt sat costurile de relocare vor fi suportate de dumneavoastră.
Întâlnirea și îmbarcarea în Murighiol la STAR2000 se face DOAR pentru programele desfășurate la Holbina – 3 Bibani.
Adresa oficială este: Județul Tulcea, Comuna Murighiol (benzinărie STAR2000).
Coordonate GPS LAT: 45.04378 LON:29.19147
Tariful parcării este de 20 lei/zi/autoturism și poate fi modificat fară preaviz de către administrația portului.
Gara din Tulcea și autogara sunt la distanță de aproximativ 100 de metri una de cealaltă și localizate la începutul falezei portului Tulcea. Din acest punct pentru a ajunge în portul AVAL, dacă alegeți să veniți pe jos drumul va dura aproximativ 40 de minute (desigur, situația se poate schimba radical în funcție de numărul dumneavoastră de bagaje și de greutatea lor).
Vă recomandăm să optați pentru un taxi. Durează aproximativ 7-8 minute iar costul este de aproximativ 15 lei. Aveți o statie de taxiuri în fața gării sau puteți apela la un dispecerat utilizând numerele de telefon 0240 941 sau 0240 942.
Adresa oficială a portului AVAL este: Județul Tulcea, Orașul Tulcea, Strada Intrarea Marmurei, Nr. 3
Coordonate GPS LAT: 45.187893 LON:28.807539
Pe site-ul nostru sunt publicate doar fotografii reale cu bărcile agenției noastre.
Bărcile pe care le folosim în excursiile și sejururile noastre sunt BĂRCI DESCHISE, fără acoperiș, parbriz sau pereți laterali, ideale pentru o excursie în inima deltei, la viteză mică.
Bărcile folosite de noi au fost special concepute la cererea noastră iar mai multe detalii despre ele (capacitate, motorizare, pescaj) aveți acesand acest link: Modelele de bărci Descoperă Delta Dunării
Cele doua pensiuni partenere din satul Mila23 (Vanessa și Alexandru&Alexandra) oferă:
Vă recomandăm să accesați secțiunea/butonul “CAZARE” unde fiecare pensiune este descrisă și puteți vedea fotografii, filmulete de prezentare și chiar face un tur virtual al fiecărei pensiuni.
*Puteți ajunge la secțiunea “CAZARE” și dând click pe acest link: Cazare și pensiuni partenere
Pentru ziua în care sunt programate cele două excursii pe lacuri, la prânz veți reveni la pensiunea unde suntei și cazați. Masa de prânz pentru această zi se solicită gazdelor în dimineața respectivă și se achită către ele.
Pentru ziua în care este programată excursia către Letea, cu o zi înainte ghidul dumneavoastră se va ocupa de rezervarea mesei de prânz, el vă va conduce în gospodăria unde se servește prânzul iar plata se va face separat către gazde. Același lucru se întâmplă și dacă aveți în program o excursie către Caraorman.
Pentru zilele în care aveți programate excursii către Sulina sau Sfantu Gheorghe, aveți la dispoziție mai multe restaurante locale unde puteți comanda a la carte.
În satul Mila23 sunt patru magazine alimentare iar unul dintre ele se află chiar în centrul satului. Tarifele produselor sunt puțin mai ridicate decât ale celor din orașul Tulcea dar nu într-atât încât să fie necesar să vă faceți cumpărăturile din Tulcea și să veniți încarcați de bagaje. Găsiți atât alimente de bază cât și produse de uz personal. În satul Mila23 nu există restaurante iar fiecare pensiune sau gospodărie tradițională oferă mesele doar în sistem organizat pentru turiștii lor.
În satul Letea este un singur magazin în centrul satului care din păcate este micuț și nu oferă prea multe produse din care puteți alege. În satul Letea nu sunt restaurante. Este o singură pensiune care oferă mese doar pentru turiștii lor și o singură gospodărie unde puteți avea masa de prânz “La Tanti Viorica” unde se gătește în stil tradițional hahol/ucrainean.
În satul Caraorman este un singur magazin alimentar, asemănător cu cel din Letea (micuț și cu puține variante de produse). În satul Caraorman nu sunt restaurante și nici pensiuni. Exista o singură gospodărie unde puteți avea masa de prânz (se gătește în stil tradițional lipovenesc).
În orașul Sulina pe lângă numeroasele restaurante de pe faleza orașului sunt aproximativ zece magazine alimentare iar pe plaja din Sulina aflată la aproximativ 2 km de oraș este o singură terasă (Filipka Beach Bar) care oferă doar băuturi.
În satul Sfantu Gheorghe găsiți două magazine alimetare iar pe plaja din Sfantu Gheorghe aflată la aproximativ 3 km nu sunt magazine, terase sau baruri.
Nu impunem o greutate maximă pentru bagajele dumneavoastră dar vă recomandăm să aveți maximum un troler și un rucsac pentru fiecare persoană. Ideale sunt cele din materiale impermeabilile sau ce pot fi purtate pe umăr.
În cazul în care din motive personale sunteți nevoiți să călătoriți cu mai mult de un troler și un rucsac de persoană vă rugam frumos să ne anunțați la momentul rezervării.
Vă recomandăm să aveți în bagaj îmbrăcăminte cât mai comodă, din bumbac sau fibre sintetice care respiră.
Persoanelor care nu sunt echipate corespunzător, ne rezervăm dreptul de a le refuza participarea la întregul program sau la o anumită parte din program fară compensații financiare sau reprogramare în baza sumei deja achitate.
Dacă veniți în Delta Dunării primăvara devreme sau toamna tărziu, nu trebuie să vă lipsească din bagaj:
Toți participanții, indiferent de vârstă, primesc veste de salvare și au obligația de a le purta pe toată durata excursiei. Vestele de salvare sunt omologate și igienizate periodic în curățătorii specializate. Dacă alegeți să vă aduceți în bagaj și veste de salvare proprii nu vă impunem să purtați vestele noastre.
*Refuzul de a purta vesta de salvare sau lipsa vestei se sancționează de către căpitănia zonală cu amenzi între 100 și 1000 lei.
Protejarea de apă a echipamentelor electronice (telefon mobil, tabletă, camera foto/video etc.) revine exclusiv în sarcina posesorului.
De-a lungul unui sezon, Delta Dunării se află într-o continuă transformare, motiv pentru care nu putem anticipa sau garanta un traseu exact cu mai mult de câteva zile. Fiecare ghid are libertatea de a decide traseul zilei respective în funcție de nivelul apei, de vânt și valuri sau de condițiile meteo (traseul se mai poate ajusta și pentru a ocolii norii de ploaie).
În cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care ghidul decide că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță dar și autoritățile emit atenționări de condiții meteo extreme (cod roșu), vom oferi alternative similare sau returnarea sumei achitate.
În cazul unor ploi scurte de vară programul se ajustează ușor. Se poate amâna plecarea cu 10-15 minute până la trecerea norului de ploaie sau se prelungește popasul într-un anumit loc. De asemenea, pentru a ocolii norii de ploaie ghidul poate ajusta traseului pe anumite porțiuni.
Programele de grup sunt dedicate persoanelor adulte active iar vârsta minimă pentru a participa este de 5 ani.
Dacă în grupul dumneavoastră aveți copii mai mici de 5 ani alternativa este sejurul în regim privat (ghidul și barca vor fi doar pentru dumneavoastră). Vă recomandăm să NU veniți în Delta Dunării cu copii mai mici de 3 ani. Distanțele dintre satele din Delta Dunării sunt de ore bune pe apă iar copiii suportă cu greu condițiile meteo deosebite care pot apărea (ploaie, vant etc).
Nu vă recomandăm să veniți în Delta Dunării dacă aveți o situație medicală deosebită care poate necesita asistență de specialitate. Accesul către satul Mila23 precum și către alte sate din Delta Dunării, se poate face doar pe apă și poate dura câteva ore până sunteți preluați de un echipaj disponibil.
Activitățile propuse în programele noastre nu implică un efort fizic deosebit și nu sunt un factor de risc pentru femeile însărcinate.
Bărcile noastre și pensiunile partenere nu sunt adaptate persoanelor cu dizabilități locomotorii.
De asemenea, nu toate pontoanele de acostare sunt la nivelul bărcilor iar uneori coborârea din barcă poate necesita pentru o persoană activă, un mic efort.
*Nici una dintre cele trei pensiuni partenere din Mila23 nu are camere la parter.
*În Delta Dunării rampele de acces sunt aproape inexistente.
*Satele Letea și Caraorman sunt străbătute de ulițe de nisip.
Ne pare rău, dar atât din motive de siguranță cât și pentru a nu pune într-o situație delicată persoanele cu dizabilități locomotorii, suntem nevoiți să le refuzăm înscrierea la programele noastre.
Pentru că ne dorim ca toți turiștii noștri să aibă parte de aceeași experiență frumoasă, atât în pensiunile partenere cât și în bărcile de sejur/excursii nu sunt acceptate animalele de companie indifirent de specie, rasă sau dimensiune.
Excursiile cu barca pot deveni extrem de solicitante pentru un animal de companie.
Participanții la sejur au responsabilitatea de a veni echipați corespunzător: pălării de soare, creme de protecție, pelerine de ploaie, încălțăminte de drumeție etc. Toate acestea sunt măsuri de precauție pentru a nu avea de suferit la finalul zilei.
Atunci când călătoriți însoțiți de animale de companie, vă rugam să aveți în prim-plan bunăstarea lor!
Dacă alegeți să călătoriți singuri vă așteptam cu drag să vă alăturați unuia dintre grupurile noastre!
În funcție de programul ales, la rubrica de observații, sunt publicate tarifele pentru suplimentul de cameră dublă utilizată în regim single. Pachetele noastre sunt adresate persoanelor care călătoresc în doi dar nu cuplăm persoane necunoscute.
Noi formăm grupurile dar nu putem oferi datele personale ale celorlalți participanți în vederea găsirii unui partener de călătorie.
Fiecare program are specificat la finalul paginii sale numărul minim de persoane necesar pentru ca programul să devină “cu plecare garantată“.
Majoritatea programelor noastre se țin cu minim 2 persoane înscrise dar avem și variante de programe unde plecarea este garantată la înscrierea a minim 4 persoane sau chiar 12 în cazul croazierei cu hotelul plutitor.
Gradul mediu de ocupare în pensiunile partenere este de 95%.
Odată cu primirea pe mail a voucherului sejurului dumneavoastră, pentru programele care au inclusă în tarif și taxa de acces în Delta Dunării vi se va cere să transmiteți în scris, pe mail și numele celorlalte persoane participante.
Din motive ce țin de protecția datelor cu caracter personal, lista cu numele tuturor personelor va fi transmisă doar ghidului.
Pentru sejururile de grup dedicate explorării Deltei Dunării, indiferent dacă undița este una reală sau una “de jucărie” pentru copil, este strict interzis pescuitul din barcă. Fiind barca in miscare, cârligul se va agăța în vegetație și se va rupe, dar pot apărea și situații în care poate fi rănită atât persoana care ține undița cât și un alt participant din grup.
Este strict interzisă depozitarea momelilor de pescuit în frigiderele pensiunilor.
Puteți pescui la pontoanele pensiunilor dar trebuie să vă înarmați cu multă răbdare datorită faptului că satul Mila23 este intens tranzitat pe timpul zilei de bărci care creează valuri, curenții sunt destul de puternici iar apa mai mereu tulbure.
Dacă vă doriți o experiență dedicată pescuitului vă invităm să explorați ofertele noastre prezentate pe site la secțiunea/butonul “PESCUIT“.
*Puteți ajunge la secțiunea “PESCUIT” și dând click pe acest link: Pescuit in Delta Dunarii la Mila23 sau Holbina
Dacă vă doriți să achiziționați pește sau diverse produse pescărești vă rugam să aveți în vedere că în pensiunile partenere este interzisă depozitarea preparatelor din exterior (pensiunile partenere vă pun la dispoziție frigidere doar pentru băuturi, fructe sau diverse gustări ale copiilor NU pentru pește, momeli de pescuit etc.). De asemenea, gazdele de la pensiuni NU au obligația de a curăța peștele adus de dumneavoastră.
Vă rugăm să faceți aceste cumpărături din orașul Tulcea. Aveți mai multe cherhanale care se aprovizionează cu pește proaspăt în principal de la cherhanalele din satul Mila23. Găsiți 3 cherhanale în “Piață Nouă” care se află foarte aproape de centrul orașului Tulcea, pe strada Păcii, la o distanță de aproximativ 7 minute de portul AVAL. Puteți cumpăra și gheată din aceste cherhanale sau de la benzinariile aflate la ieșirea din orașul Tulcea către E87 (Petrom, Lukoil, MOL).
Putem cota semnalul în satele din Delta Dunării la 7 dintr-un maxim de 10. Puteți naviga pe internet, realiza apeluri video și posta diverse pe rețelele de socializare (cam toate operațiunile care nu necesită un consum mare de date). În timpul excursiilor, pe lacuri, cel mai probabil nu veți avea semnal indiferent de operator. În anumite zone este posibil chiar să primiti SMS-uri de înștiințare cu tarifelele practicate în rooming de rețelele ucrainiene.
Exista un singur bancomat în rezervația biosferei Delta Dunării, la Sulina (de multe ori indisponibil datorită numărului mare de turiști). Plata cu cardul în Delta Dunării poate deveni o adevărată aventură datorită faptului că semnalul fiind slab în cele mai multe zone, aparatele POS sunt inutilizabile (majoritatea operatorilor le evită datorită timpului de așteptare sau erorilor care pot apărea în timpul tranzacțiilor).
*În orașul Tulcea găsiți peste 30 de bancomate ale mai multor bănci: ING, Transilvania, Raiffeisen, BCR, BRD, Garantibank, Alpha Bank, Firstbank, CEC Bank, OTP Bank, UniCredit Bank etc.
La jumătatea lunii Iunie apar țânțarii iar în satul Mila23 fiind în mijlocul Deltei Dunării nu se folosesc substanțe speciale pentru alungarea lor (vor dispărea în Octombrie când se răcește).
*Toate pensiunile au site la geamuri și nu veți fi deranjați de țânțari.
*Pe parcursul zilei țânțarii stau ascunși în locurile umbroase și răcoroase iar pentru plimbările prin sat seara este bine să aveți o cremă împotriva țânțarilor (poate fi de ajutor și o soluție calmantă).
Vă așteptăm să descoperiți Delta Dunării alături de echipa noastră!