fbpx

Întrebări frecvente - Termeni și condiții

Pentru a putea vizualiza informațiile fiecărei secțiuni vă rugam să dați click pe bara verde.

  • Persoanelor aflate în stare de ebrietate li se va refuză participarea la program.
  • Persoanele cu un comportament neadecvat pot fi excluse din program, fără obligația de returnări financiare sau compensări.
  • În barcă fumatul este strict interzis.
  • Pe toată durata excursiilor, este obligatorie purtarea vestei de salvare.
  • Ghidul este direct responsabil de siguranță dumneavoastră. Din acest motiv, indicațiile acestuia sunt obligatoriu de urmat.
  • Suprafețele de tranzit/contact sunt curățate și dezinfectate de 2 ori pe zi
  • În zonele de intrare/ieșire de la pensiuni au fost instalate covorașe cu dezinfectant
  • În spațiile comune există amplasate dispensere cu soluție pentru dezinfectarea mâinilor
  • Dacă sunteți un grup mai mare de oaspeți vă rugam să trimiteți un singur reprezentant pentru formalitățile de check in
  • Nu impunem purtarea măștilor sau a vizierelor în aer liber

O rezervare poate fi amânată cu minim 45 zile înainte de începerea programului turistic și în acest caz se va lua în considerație avansul plătit dar se va solicita suplimentarea avansului cu 50% din restul de plată rămas, pentru reprogramare.

Se pierde 50% din avans pentru renunțare cu mai mult de 45 de zile înainte de începerea sejurului.
În cazul neprezentării la un program la dată stabilită, avansul NU se returnează și NU se va folosi pentru o rezervare ulterioară.

În cazul în care nu mai puteți participa la program datorită unei situații medicale neprevăzute vă vom oferi un voucher în cuantumul sumei achitate.

Acest voucher va avea valabilitate 12 luni și va putea fi utilizat pentru o nouă rezervare la unul dintre programele de pe site-ul nostru.

Acest voucher NU se oferă dacă anunțați neprezentarea la program în ziua întâlnirii.

Acceptarea în program a pesoanelor neanunțate (adulți sau copii) se face în limita locurilor disponibile.

  • Meniul este stabilit de către gazda pensiunii cu o zi înainte sau în dimineața acelei zile, în funcție de cantitatea de pește și de tipul de pește furnizat de pescărie.
  • Datorită faptului că nu există condiții de depozitare în echipamente cu regim termic controlat, NU este permisă intrarea în pensiune cu alimente din exterior.
  • În pensiunile colaboratoare, în principal mesele tradiționale se bazează pe pește gatit în stil lipovenesc sau ucrainean. La rezervarea programului, trebuie sa anuntati meniul dorit, alternativele fiind meniul pe baza de pui sau meniul vegetarian.
  • Toate pensiunile colaboratoare servesc mesele in regim de „Meniul zilei” – toată lumea primește același meniu care va fi servit individual sau pe platouri pentru mai multe persoane.
  • Persoanele cu alergii alimentare sau o dietă specială vor anunța acest lucru la momentul rezervării.
  • Pentru preparatele gătite în mod tradițional, folosind o rețetă autentică, nu se vor face modificări în funcție de preferințe.

În locațiile partenere au acces doar persoanele care au o rezervare pentru masa de prânz .

În cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care ghidul decide că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță dar și autoritățile emit atenționări de condiții meteo extreme (cod roșu), vom oferi alternative similare sau returnarea integrală a avansului.

În cazul unor ploi scurte de vară programul se ajustează ușor. Se poate amâna plecarea cu 10-15 minute până la trecerea norului de ploaie sau prelungirea popasului într-un anumit loc. De asemenea, pentru a ocolii norii de ploaie ghidul poate ajusta traseului pe anumite porțiuni.

Protejarea de apă a echipamentelor electronice (telefon mobil, tabletă, camera foto/video etc.) revine exclusiv în sarcina posesorului.

  • În anumite cazuri este posibil să vi se solicite certificatul de naștere al copilului, pentru stabilirea vârstei clare.
  • SUPRAVEGHEREA copiilor, pe toată durata unui sejur, în barcă, la pensiune, în excursii, revine în totalitate părinților.
  • Prejudiciile aduse de copii pensiunilor/bărcilor, vor fi suportate de către părinți sau tutori.
  • Când faceți o rezervare a unui sejur în Delta Dunării, vă rugăm studiați cu atenție programul detaliat și asigurați-va că puteți duce copilul/copiii în acest program.
  • Pensiunile și gospodăriile locale nu oferă meniu a la carte, toți participanții se vor bucură de același meniu (bazat în special pe pește). În momentul rezervarii puteți opta pentru meniu fără peste (carne de pui) sau vegetarian. Orice comandă separată se va plăti fără a se putea scădea prețul meniului inclus în pachet.

Bărcile noastre și pensiunile partenere nu sunt adaptate persoanelor cu dizabilități locomotorii.

De asemenea, nu toate pontoanele de acostare sunt la nivelul barcilor iar uneori coborarea din barca poate necesita pentru o persoana activa, un mic efort.

*In Delta Dunarii rampele de acces sunt aproape inexistente.

*Satele Letea si Caraorman sunt strabatute de ulite de nisip.

Ne pare rau, dar atat din motive de siguranta cat si pentru a nu pune într-o situație delicată persoanele cu dizabilitati locomotorii, suntem nevoiti sa le refuzam inscrierea la programele noastre.

Pentru că ne dorim ca toți turiștii noștri să aibă parte de aceeași experiență frumoasă din păcate atât în pensiunile partenere cât și în bărcile de sejur/excursii nu sunt acceptate animalele de companie indifirent de specie, rasă sau dimensiune.

Excursiile cu barca pot deveni extrem de solicitante pentru un animal de companie.

Participanții la sejur au responsabilitatea de a veni echipați corespunzător: pălării de soare, creme de protecție, pelerine de ploaie, încălțăminte de drumeție etc. Toate acestea sunt măsuri de precauție pentru a nu avea de suferit la finalul zilei.

Atunci când călătoriți însoțiți de animale de companie, vă rugăm să aveți în prim-plan bunăstarea lor!

Vă așteptăm să descoperiți Delta Dunării alături de echipa noastră!

TOP