Toate programele noastre se desfășoară cu respectarea normelor din data derulării programului.
Rezervarea unui produs se face prin achitarea avansului, NUMAI după confirmarea disponibilității serviciului. Rezervarea este considerată fermă după intrarea banilor în contul nostru.
Faptul că ați sunat și vi s-a comunicat disponibilitatea unui serviciu, NU înseamnă că aveți o rezervare.
Faptul că vi s-a dat în scris o disponibilitate dar NU ați achitat avansul, NU înseamnă că aveți o rezervare.
Pentru o bună desfășurare a procesului de rezervare, vă sugerăm să folosiți întotdeauna varianta scrisă (formularul de rezervare de pe site), continuarea comunicării cu noi va fi întotdeauna pe email, prin convorbiri telefonice pot apărea divergente de percepție. Păstrați toate discuțiile cu noi pentru ulterioare clarificări, dacă va fi cazul.
Plata avansului se va face în conturile noastre și poate diferi că procent, în funcție de programul ales. Modalitatatile de plata sunt descrise la fiecare produs în parte.
După completarea formularului de CERERE DE REZERVARE, unul dintre agenții noștrii vă va trimite datele de plata, conform modalității alese. Plata va fi făcută NUMAI după confirmarea disponibilității serviciului ales.
O rezervare poate fi amânată cu minim 90 zile înainte de începerea programului turistic și în acest caz se va lua în considerație avansul plătit dar se va solicita suplimentarea avansului cu 50% din restul de plată rămas, pentru realocarea rezervarii. Veti primi un voucher valabil 2 ani.
Pierderea avansului pentru renunțare cu mai mult de 90 de zile înainte de începerea sejurului.
În cazul neprezentării la un program la dată stabilită, avansul NU se returnează și NU se va folosi pentru o rezervare ulterioară.
Neprezentarea (No show) la anumite parti din program NU implica rambursarea in niciun fel a programelor pierdute de client.
Modificarea numărului de persoane dintr-o rezervare
În cazul modificării numărului de persoane dintr-o rezervare, recalcularea tarifului se face conform tabelului.
Acceptarea în program a pesoanelor neanunțate (adulți sau copii) se face în limita locurilor disponibile, dupa achitarea integrala a tarifului pachetului si cu un cost suplimentar de 100% din valoarea acestuia.
Condiții meteo extreme
În cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care GHIDUL DECIDE că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță, vom oferi alternative similare sau returnarea integrală a avansului.
În cazul unor condiții meteo extreme apărute în timpul sejurului, în care GHIDUL DECIDE că anumite părți din program nu se pot desfășura în condiții de siguranță, vom rambursa contravaloarea activităților neefectuate.
O rezervare poate fi amânată cu minim 60 zile înainte de începerea programului turistic și în acest caz se va lua în considerație avansul plătit dar se va solicită plata integrală a diferenței rămase.
În cazul în care doriți să anulați rezervarea din motive personale, avansul nu se returnează.
În cazul neprezentării la un program la dată stabilită, avansul NU se returnează și NU se va folosi pentru o rezervare ulterioară.
Excursiile de o zi (program de grup) se țin cu minim 4 persoane înscrise. Dacă numărul de persoane nu este îndeplinit veți fi înștiințați cel târziu în ziua precedentă a datei excursiei rezervate. Avansul achitat poate fi folosit pentru a participa la o altă excursie de grup din dată rezervarii sau se va returna integral.
Acceptarea în program a pesoanelor neanunțate (adulți sau copii) se face în limita locurilor disponibile, dupa achitarea integrala a tarifului serviciului si cu un cost suplimentar de 100% din valoarea lui.
Condiții meteo extreme – în cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care GHIDUL DECIDE că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță, vom oferi alternative similare sau returnarea integrală a avansului.
Rubrica de OPINII de pe acest site este dedicată NUMAI persoanelor care au făcut o rezervare prin noi și puteți scrie păreri NUMAI despre pensiunile sau serviciile pe care le-ați rezervat pe acest site.
Vor fi șterse păreri despre alți furnizori de servicii decât cele de pe acest site, nu vom păstra păreri despre alte pensiuni decât cele cu care lucrăm sau pentru servicii care nu sunt incluse/cumpărate prin noi.
Pentru validarea părerilor negative despre unul dintre servicii este posibil să avem nevoie, în cazul contestării, de dovezi de plata sau facturi de servicii.
Rubrica de OPINII nu înseamnă neapărat o colecție de păreri pozitive ci vă încurajăm să fiți cât mai obiectivi în realizarea postărilor, aceste păreri ale dvs pot duce la creșterea calității serviciilor noastre.
Toate textele și fotografiile de pe acest site sunt proprietatea noastră sau a furnizorilor noștri de servcii conexe, fiecare a declarat că este deținătorul acestora sau că are permisiunea de publicare.
În cazul în care descoperiți texte sau fotografii care va aparțin și NU ați permis publicarea lor în acest scop, va rugăm să ne contactați pe adresa: contact@descoperadeltadunarii.ro
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice S.C. Dobrogea Misterioasă SRL., cu sediul în Tulcea, str Erou Demetriade 55, județul Tulcea, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: promovarea de servicii și produse adresate direct clienților persoane fizice și promovării ofertelor prin mijloace de marketing direct.
Toate datele personale trimise prin intermediul acestui site sunt păstrate în condiții de maximă siguranță.
Datele persoanle ale clienților NU vor fi folosite în scopuri comercile și NU vor fi înstrăinate sub nici o formă.
În cazul în care considerați că unul dintre colaboratorii noștri nu-și respectă angajamentele asumate sau că serviciul primit nu este cel indicat pe site la momentul vânzării, vă rugăm să luați legătură cu noi.