Termene și condiții

REZERVARE

Toate programele noastre se desfășoară cu respectarea normelor din data derulării programului.

Rezervarea unui produs se face prin achitarea avansului, NUMAI după confirmarea disponibilității serviciului. Rezervarea este considerată fermă după intrarea banilor în contul nostru.

Faptul că ați sunat și vi s-a comunicat disponibilitatea unui serviciu, NU înseamnă că aveți o rezervare.
Faptul că vi s-a dat în scris o disponibilitate dar NU ați achitat avansul, NU înseamnă că aveți o rezervare.

Pentru o bună desfășurare a procesului de rezervare, vă sugerăm să folosiți întotdeauna varianta scrisă (formularul de rezervare de pe site), continuarea comunicării cu noi va fi întotdeauna pe email, prin convorbiri telefonice pot apărea divergente de percepție. Păstrați toate discuțiile cu noi pentru ulterioare clarificări, dacă va fi cazul.

Plata AVANSULUI

Plata avansului se va face în conturile noastre și poate diferi că procent, în funcție de programul ales. Modalitatatile de plata sunt descrise la fiecare produs în parte.
După completarea formularului de CERERE DE REZERVARE, unul dintre agenții noștrii vă va trimite datele de plata, conform modalității alese. Plata va fi făcută NUMAI după confirmarea disponibilității serviciului ales.

SEJURURI

Condițiile anulării/amânării unei rezervări

O rezervare poate fi amânată cu minim 90 zile înainte de începerea programului turistic și în acest caz se va lua în considerație avansul plătit dar se va solicita suplimentarea avansului cu 50% din restul de plată rămas, pentru realocarea rezervarii. Veti primi un voucher valabil 2 ani.

Penalizări pentru anularea/amânarea unei rezervări

Pierderea avansului pentru renunțare cu mai mult de 90 de zile înainte de începerea sejurului.
În cazul neprezentării la un program la dată stabilită, avansul NU se returnează și NU se va folosi pentru o rezervare ulterioară.

Neprezentarea (No show) la anumite parti din program NU implica rambursarea in niciun fel a programelor pierdute de client.

Modificarea numărului de persoane dintr-o rezervare

În cazul modificării numărului de persoane dintr-o rezervare, recalcularea tarifului se face conform tabelului.

Acceptarea în program a pesoanelor neanunțate (adulți sau copii) se face în limita locurilor disponibile, dupa achitarea integrala a tarifului pachetului si cu un cost suplimentar de 100% din valoarea acestuia.

Condiții meteo extreme 

În cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care GHIDUL DECIDE că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță, vom oferi alternative similare sau returnarea integrală a avansului.

În cazul unor condiții meteo extreme apărute în timpul sejurului, în care GHIDUL DECIDE că anumite părți din program nu se pot desfășura în condiții de siguranță, vom rambursa contravaloarea activităților neefectuate.

EXCURSII DE O ZI

Condițiile anulării/amânării unei rezervări

O rezervare poate fi amânată cu minim 60 zile înainte de începerea programului turistic și în acest caz se va lua în considerație avansul plătit dar se va solicită plata integrală a diferenței rămase.

În cazul în care doriți să anulați rezervarea din motive personale, avansul nu se returnează.

În cazul neprezentării la un program la dată stabilită, avansul NU se returnează și NU se va folosi pentru o rezervare ulterioară.

Excursiile de o zi (program de grup) se țin cu minim 4 persoane înscrise. Dacă numărul de persoane nu este îndeplinit veți fi înștiințați cel târziu în ziua precedentă a datei excursiei rezervate. Avansul achitat poate fi folosit pentru a participa la o altă excursie de grup din dată rezervarii sau se va returna integral.

Acceptarea în program a pesoanelor neanunțate (adulți sau copii) se face în limita locurilor disponibile, dupa achitarea integrala a tarifului serviciului si cu un cost suplimentar de 100% din valoarea lui.

Condiții meteo extreme – în cazul unor condiții meteo extreme apărute înainte de începerea programului, în care GHIDUL DECIDE că programul nu poate fi desfășurat în condiții de siguranță, vom oferi alternative similare sau returnarea integrală a avansului.

Buna desfășurare a programelor

  • Îmbarcarea și debarcarea se face numai la indicațiile personalului nostru.
  • Persoanelor aflate în stare de ebrietate li se va refuză participarea la program.
  • Persoanele cu un comportament neadecvat pot fi excluse din program, fără obligația de returnări financiare sau compensări.
  • Protejarea de apă a echipamentelor electronice (telefon mobil, tabletă, camera foto/video etc.) revine exclusiv în sarcina turistului.
  • În barcă fumatul este strict interzis.
  • Pe toată durata excursiilor, este obligatorie purtarea vestei de salvare.
  • Ghidul sau căpitanul bărcii este direct responsabil de siguranța dumneavoastră. Din acest motiv, indicațiile acestuia sunt obligatoriu de urmat.
  • Bărcile și pensiunile NU sunt adaptate persoanelor cu dizabilități locomotorii; pentru a nu îi pune într-o situație delicată vom refuza participarea la program.
  • Pentru confortul tuturor participanților la programe, animalele de companie nu sunt acceptate.

Politica de servire a meselor

  • Meniul este stabilit de către gazda pensiunii cu o zi înainte sau în dimineața acelei zile, în funcție de cantitatea de pește și de tipul de pește furnizat de pescărie.
  • Pentru excursii de o zi, meniul este stabilit de gazdă în dimineața acelei zile, în funcție de cantitatea de pește și de tipul de pește oferit de pescărie.
  • Datorită faptului că nu există condiții de depozitare în echipamente cu regim termic controlat, NU este permisă intrarea în pensiune cu alimente din exterior.
  • În pensiunile colaboratoare, în principal mesele tradiționale se bazează pe pește gatit în stil lipovenesc sau ucrainean. La rezervarea programului, trebuie sa anuntati meniul dorit, alternativele fiind meniul pe baza de pui sau meniul vegetarian.
  • Toate pensiunile colaboratoare servesc mesele in regim de „Meniul zilei” – toată lumea primește același meniu care va fi servit individual sau pe platouri pentru mai multe persoane.
  • Persoanele cu alergii alimentare sau o dietă specială vor anunța acest lucru în momentul rezervării turului, iar la excursiile de o zi se va anunta în dimineața îmbarcării.
  • Pentru preparatele gătite în mod tradițional, folosind o rețetă autentică, nu se vor face modificări în funcție de preferințe.

Termene și condiții – copii

  • În anumite cazuri este posibil să vi se solicite certificatul de naștere al copilului, pentru stabilirea vârstei.
  • SUPRAVEGHEREA copiilor, pe toată durata unui sejur, în barcă, la pensiune, în excursii, revine în totalitate părinților.
  • Prejudiciile aduse de copii pensiunilor/bărcilor, vor fi suportate de către părinți sau tutori.
  • Când faceți o rezervare a unui sejur în Delta Dunării, vă rugăm studiați cu atenție programul detaliat și asigurați-va că puteți duce copilul/copiii în acest program.
  • Pensiunile și gospodăriile locale nu oferă meniu a la carte, toți participanții se vor bucură de același meniu (bazat în special pe pește). În momentul rezervarii puteți opta pentru meniu fără peste (carne de pui) sau vegetarian. Orice comandă separată se va plăti fără a se putea scădea prețul meniului inclus în pachet.

Politica cu privire la bagaje:

  • Tariful serviciilor oferite include transportul unui bagaj personal. Dacă doriți să călătoriți cu bagaje care depășesc această limită ca mărime și / sau cantitate, vă rugăm să ne informați în momentul rezervării. În cazul în care nu reușiți să faceți acest lucru, nu vă putem garanta transportul bagajelor, deoarece capacitățile vehiculelor / ambarcațiunilor noastre sunt limitate.
  • Nu ne asumăm responsabilitatea pentru daune sau pierderi din bagaj.
  • Putem stoca articole rămase în vehiculele / bărcile noastre timp de 2 săptămâni. Va putem trimite obiectele uitate cu un serviciu de curierat pe care il veti achita.
  • Transportul bagajelor de la barca pana la pensiune si inapoi revine exclusiv in sarcina clientului. Nu oferim aceste servicii fara o acceptare prealabila din partea noastra.

Rubrica de OPINII

Rubrica de OPINII de pe acest site este dedicată NUMAI persoanelor care au făcut o rezervare prin noi și puteți scrie păreri NUMAI despre pensiunile sau serviciile pe care le-ați rezervat pe acest site.
Vor fi șterse păreri despre alți furnizori de servicii decât cele de pe acest site, nu vom păstra păreri despre alte pensiuni decât cele cu care lucrăm sau pentru servicii care nu sunt incluse/cumpărate prin noi.
Pentru validarea părerilor negative despre unul dintre servicii este posibil să avem nevoie, în cazul contestării, de dovezi de plata sau facturi de servicii. 
Rubrica de OPINII nu înseamnă neapărat o colecție de păreri pozitive ci vă încurajăm să fiți cât mai obiectivi în realizarea postărilor, aceste păreri ale dvs pot duce la creșterea calității serviciilor noastre.

Textele și fotografiile

Toate textele și fotografiile de pe acest site sunt proprietatea noastră sau a furnizorilor noștri de servcii conexe, fiecare a declarat că este deținătorul acestora sau că are permisiunea de publicare.
În cazul în care descoperiți texte sau fotografii care va aparțin și NU ați permis publicarea lor în acest scop, va rugăm să ne contactați pe adresa: contact@descoperadeltadunarii.ro

Confidențialitatea datelor

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice S.C. Dobrogea Misterioasă SRL., cu sediul în Tulcea, str Erou Demetriade 55, județul Tulcea, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: promovarea de servicii și produse adresate direct clienților persoane fizice și promovării ofertelor prin mijloace de marketing direct.
Toate datele personale trimise prin intermediul acestui site sunt păstrate în condiții de maximă siguranță.
Datele persoanle ale clienților NU vor fi folosite în scopuri comercile și NU vor fi înstrăinate sub nici o formă.

Termeni de conciliere

În cazul în care considerați că unul dintre colaboratorii noștri nu-și respectă angajamentele asumate sau că serviciul primit nu este cel indicat pe site la momentul vânzării, vă rugăm să luați legătură cu noi.

TOP