Termeni si conditii

REZERVARE

Toate programele noastre se desfasoara cu respectarea normelor din data derularii programului.

Rezervarea unui produs se face prin achitarea avansului, NUMAI dupa confirmarea disponibilitatii serviciului. Rezervarea este considerata ferma dupa intrarea banilor in contul nostru.

Faptul ca ati sunat si vi s-a comunicat disponibilitatea unui serviciu, NU inseamna ca aveti o rezervare.
Faptul ca vi s-a dat in scris o disponibilitate dar NU ati achitat avansul, NU inseamna ca aveti o rezervare.

Pentru o buna desfasurare a procesului de rezervare, va sugeram sa folositi intotdeauna varianta scrisa (formularul de rezervare de pe site), continuarea comunicarii cu noi va fi intotdeauna pe email, prin convorbiri telefonice pot aparea divergente de perceptie. Pastrati toate discutiile cu noi pentru ulterioare clarificari, daca va fi cazul.

Plata AVANSULUI

Plata avansului se va face in conturile noastre si poate diferi ca procent, in functie de programul ales. Modalitatatile de plata sunt descrise la fiecare produs in parte.
Dupa completarea formularului de CERERE DE REZERVARE, unul dintre agentii nostrii va va trimite datele de plata, conform modalitatii alese. Plata va fi facuta NUMAI dupa confirmarea disponibilitatii serviciului ales.

SEJURURI

Conditiile anularii/amanarii unei rezervari

O rezervare poate fi amanata cu minim 45 zile inainte de inceperea programului turistic si in acest caz se va lua in consideratie avansul platit dar se va solicita suplimentarea avansului cu 50% din restul de plata ramas, pentru realocarea rezervarii.

*Pe perioada starii de alerta, indiferent de motivul amanarii unui sejur, contravaloarea avansului achitat va fi preschimbata intr-un voucher cu valabilitate de 24 de luni. Acest voucher poate fi folosit o singura data, de catre titular sau o persoana desemnata de acesta, pentru a achita orice program de pe siteul nostru.

Penalizari pentru anularea/amanarea unei rezervari

Pierderea a 50% din avans pentru renuntare cu mai mult de 45 de zile inainte de inceperea sejurului.
In cazul neprezentarii la un program la data stabilita, avansul NU se returneaza si NU se va folosi pentru o rezervare ulterioara.

Modificarea numarului de persoane dintr-o rezervare

In cazul modificarii numarului de persoane dintr-o rezervare, recalcularea tarifului se face conform tabelului.

Acceptarea in program a pesoanelor neanuntate (adulti sau copii) se face in limita locurilor disponibile.

Conditii meteo extreme 

In cazul unor conditii meteo extreme aparute inainte de inceperea programului, in care GHIDUL DECIDE ca programul nu poate fi desfasurat in conditii de siguranta, vom oferi alternative similare sau returnarea integrala a avansului.

In cazul unor conditii meteo extreme aparute in timpul sejurului, in care GHIDUL DECIDE ca anumite parti din program nu se pot desfasura in conditii de siguranta, vom rambursa contravaloarea activitatilor neefectuate.

EXCURSII DE O ZI

Conditiile anularii/amanarii unei rezervari

O rezervare poate fi amanata cu minim 30 zile inainte de inceperea programului turistic si in acest caz se va lua in consideratie avansul platit dar se va solicita plata integrala a diferentei ramase.

In cazul in care doriti sa anulati rezervarea din motive personale, avansul nu se returneaza.

In cazul neprezentarii la un program la data stabilita, avansul NU se returneaza si NU se va folosi pentru o rezervare ulterioara.

Excursiile de o zi (program de grup) se tin cu minim 4 persoane inscrise. Daca numarul de persoane nu este indeplinit veti fi instiintati cel tarziu in ziua precedenta a datei excursiei rezervate. Avansul achitat poate fi folosit pentru a participa la o alta excursie de grup din data rezervarii sau se va returna integral.

Conditii meteo extreme – in cazul unor conditii meteo extreme aparute inainte de inceperea programului, in care GHIDUL DECIDE ca programul nu poate fi desfasurat in conditii de siguranta, vom oferi alternative similare sau returnarea integrala a avansului.

Buna desfasurare a programelor

  • Imbarcarea si debarcarea se face numai la indicatiile personalului nostru.
  • Persoanelor aflate in stare de ebrietate li se va refuza participarea la program.
  • Persoanele cu un comportament neadecvat pot fi excluse din program, fara obligatia de returnari financiare sau compensari.
  • Protejarea de apa a echipamentelor electronice (telefon mobil, tableta, camera foto/video etc.) revine exclusiv in sarcina turistului.
  • In barca fumatul este strict interzis.
  • Pe toata durata excursiilor, este obligatorie purtarea vestei de salvare.
  • Ghidul sau capitanul barcii este direct responsabil de siguranta dumneavoastra. Din acest motiv, indicatiile acestuia sunt obligatoriu de urmat.
  • Barcile si pensiunile nu sunt adaptate persoanelor cu dizabilitati locomotorii; pentru a nu ii pune intr-o situatie delicata vom refuza participarea la program.
  • Pentru confortul tuturor participantilor la programe, animalele de companie nu sunt acceptate.

Termeni si conditii – copii

  • In anumite cazuri este posibil sa vi se solicite certificatul de nastere al copilului, pentru stabilirea varstei clare.
  • SUPRAVEGHEREA copiilor, pe toata durata unui sejur, in barca, la pensiune, in excursii, revine in totalitate parintilor.
  • Prejudiciile aduse de copii pensiunilor/barcilor, vor fi suportate de catre parinti sau tutori.
  • Cand faceti o rezervare a unui sejur in Delta Dunarii, va rugam studiati cu atentie programul detaliat si asigurati-va ca puteti duce copilul/copiii in acest program.
  • Pensiunile si gospodariile locale nu ofera meniu a la carte, toti participantii se vor bucura de acelasi meniu (bazat in special pe peste). In momentul rezervarii puteti opta pentru meniu fara peste (carne de pui) sau vegetarian. Orice comanda separata se va plati fara a se putea scadea pretul meniului inclus in pachet.

Rubrica de OPINII

Rubrica de OPINII de pe acest site este dedicata NUMAI persoanelor care au facut o rezervare prin noi si puteti scrie pareri NUMAI despre pensiunile sau serviciile pe care le-ati rezervat pe acest site.
Vor fi sterse pareri despre alti furnizori de servicii decat cele de pe acest site, nu vom pastra pareri despre alte pensiuni decat cele cu care lucram sau pentru servicii care nu sunt incluse/cumparate prin noi.
Pentru validarea parerilor negative despre unul dintre servicii este posibil sa avem nevoie, in cazul contestarii, de dovezi de plata sau facturi de servicii. 
Rubrica de OPINII nu inseamna neaparat o colectie de pareri pozitive ci va incurajam sa fiti cat mai obiectivi in realizarea postarilor, aceste pareri ale dvs pot duce la cresterea calitatii serviciilor noastre.

Textele si fotografiile

Toate textele si fotografiile de pe acest site sunt proprietatea noastra sau a furnizorilor nostri de servcii conexe, fiecare a declarat ca este detinatorul acestora sau ca are permisiunea de publicare.
In cazul in care descoperiti texte sau fotografii care va apartin si NU ati permis publicarea lor in acest scop, va rugam sa ne contactati pe adresa: contact@descoperadeltadunarii.ro

Confidentialitatea datelor

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice S.C. Dobrogea Misterioasa SRL., cu sediul in Tulcea, str Isaccei nr 31, judetul Tulcea, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: promovarea de servicii si produse adresate direct clientilor persoane fizice si promovarii ofertelor prin mijloace de marketing direct.
Toate datele personale trimise prin intermediul acestui site sunt pastrate in conditii de maxima siguranta.
Datele persoanle ale clientilor NU vor fi folosite in scopuri comercile si NU vor fi instrainate sub nici o forma.

Termeni de conciliere

In cazul in care considerati ca unul dintre colaboratorii nostri nu-si respecta angajamentele asumate sau ca serviciul primit nu este cel indicat pe site la momentul vanzarii, va rugam sa luati legatura cu noi.

TOP