Termeni si conditii sejur

Termeni si conditii - sejururi cu date fixe in Delta Dunarii

Fiecare produs in parte are sub pret o rubrica numita "Pretul include", acolo aveti detaliat tot ceea ce este inclus in pret. Tot ceea ce este inclus in pret este detaliat mai amanuntit in descrierea produsului.
Atunci cand faceti o rezervare pentru unul din produsele cu pret si date fixe, ne asteptam sa intelegeti ca acela va fi programul sejurului, precum si pretul.

De-a lungul timpului am intalnit cateva exemple de "interpretari personale" ale acestor descrieri asa ca am decis sa le postam aici pentru clarificari:

  • "Da, pe site scria pret/persoana dar fiind vorba de turism eu am considerat ca este pretul/camera" GRESIT! Nu este vorba de pret/camera sau grup sau familie ci, asa cum scrie si pe site, este pret/persoana si asa va fi calculat si taxat indiferent de ceea ce considerati dvs.
  • "Vreau sa intru primul in pensiune, sa-mi aleg camera" Acest lucru nu ar fi corect fata de ceilalti participanti la acest program. Nimeni nu-si alege camera, camerele nu se aleg ci se aloca, de catre noi, in functie de necesitatile fiecarei familii in parte. Camerele cu pat suplimentar sau in care se poate monta un pat suplimentar se aloca familiilor cu copii iar cele cu pat matrimonial sau doua paturi single, cuplurilor fara copii. Nimeni nu este favorizat, nimeni nu este sabotat. Toate camerele au FIX aceleasi dotari si conditii.
  • "Sotia si copiii merg in excursie iar mie sa-mi dati o barca sa merg la pescuit". Ok, putem sa facem si acest lucru dar trebuie sa intelegeti ca un loc in barca la o excursie nu este egal cu barca privata pentru mers la pescuit. NU putem sa scadem din pret excursia sau sa o compensam cu nimic altceva. Vreti sa mergeti la pescuit, nici o problema, va comunicam pretul pentru inchirierea unei barci pentru pescuit si vi-l asumati separat de costul sejurului.
  • "Lasa-ma domnule cu ora ta de intalnire, sunt in vacanta, ajung cand vreau" sau "Nu e vina noastra ca nu putem ajunge la ora 16:00, venim de departe si a  fost drumul aglomerat" sau "Ne-am hotarat sa mai stam o zi la mare si venim maine" sau "Nu vreau sa plec la ora 10, ne place aici si vrem sa mai stam pana dupa pranz, sa ... " Indiferente de motive, raspunsul nostru este unul singur: TOATE transferurile se fac la ora fixa, pentru tot grupul deodata. Acest lucru este inclus in pret, UN LOC IN BARCA / PERSOANA, la transfer, atat este calculat in pret. Transferurile individuale se vor plati separat. Va rugam sa ne intelegeti ca nu are cum sa ramana o barca in urma sa ia intarziatii pentru ca nu exista aceasta barca, tot grupul merge cu aceasi barca.
  • In excursia de Letea, care dureaza o zi: "Copilul meu s-a plictisit, va rog sa ne intoarcem urgent" i se explica doamnei ca acest lucru nu este posibil deoarece restul turistilor se simt foarte bine iar programul se respecta, "Atunci sa vina o barca sa ne ia de de aici". Ok, acest lucru este posbil dar in nici un caz NU ESTE INCLUS IN PRET, acest transport se va plati separat.
  • "Noi nu vrem sa mergem in excursie pe lacuri, sotia mea doreste sa ne duceti la Sulina, sa facem baie in mare". Excursiile private NU sunt incluse in pret. Va putem da o barca sa va duca la Sulina dar acest lucru NU se va compensa cu excursia inclusa in pachetul turistic. Se va achita separat, integral, fara sa se scada din pret excursia la care nu ati participat. Daca nu sunteti sigur ce program doriti, mai bine va inscrieti de la inceput la un sejur privat si va puteti face programul cum doriti.
  • "Copilul meu trebuie sa primeasca la fiecare masa trei feluri de mancare, sa-si aleaga ce vrea sa manance". Noi nu aruncam mancarea. In pretul sejurului cu date si pret fix, aveti inclusa masa in sistem de pensiune, adica acelasi meniu pentru tot grupul. In cazul in care se solicita meniu vegetarian, meniu adecvat unor anumite religii, meniu de post sau meniu fara peste desigur ca-l putem oferi dar TREBUIE SA STIM ACEST LUCRU din timp. Aprovizionarea cu orice altceva decat peste proaspat se face de la Tulcea si nu avem permanent pe stoc orice aliment. Orice comanda speciala, separata de meniul zilei sau meniul prestabilit, se va achita separat.
  • "Este ziua mea si vreau sa fac o petrecere impreuna cu ceilalti doi prieteni cu care am venit". Este ok daca nu dureaza mai mult de ora 22:00 :-). Apreciem foarte mult nevoia dvs de distractie dar noi suntem pensiune, nu club. Desigur, va putem organzia ziua in clubul satului si puteti invita pe oricine doriti. SAU veniti cu suficienti prieteni ca sa puteti lua toata casa si facem petrecere.
  • "Eu cand mananc ascult muzica" si apare "aifonu' " pe masa urland de manele, peste muzica noastra ambientala sau peste orice altceva. => Ne bucuram ca-ti plac manelele dar pleci acasa pe loc. Acesta este singurul aspect care NU se discuta, NU se negociaza. Nimeni nu are dreptul sa le strice celorlalti buna dispozitie.
  • "Eeeeeeeeeeee, voi stiti cum este la Italia?" Nu stim, mai mult ca sigur tu esti prima care ai fost in Italia.
  • "Este prea scump, cu 200 de euro stau o saptamana in Grecia, faceti-mi o oferta speciala". Exact, STAI, nu ai incluse transferuri cu barca printr-un loc salbatic, unic in Europa, nu ai doua zile pline de excursii cu barca si ghid, nu vezi padurea Letea, unica in lume. Aceasta ESTE o oferta speciala, cu un pret calculat la sange raportat la ceea ce oferim, la calitatea tuturor serviciilor. Oricum calculati, individual nu veti putea obtine aceste servicii la un pret mai bun nicaieri.
  • "Sotul meu tine regim si isi aduce mancarea de acasa, cat costa sejurul fara mancare?" Din pacate nu putem oferi acest sejur fara costul mesei si nici nu putem oferi spatiu de depozitare, pastrare, preparare a meselor personale.
  • "Am platit avansul pentru 6 persoane dar 4 nu au putut veni, am venit doar 2 persoane, vom folosi avansul celor 6 pentru 2". Ne-am dori foarte mult sa fie posibil dar, din pacate, acest lucru ne este imposibil! Avansul pentru persoanele care nu s-au prezentat la program se pierde, sunt costuri neacoperite. Cele doua persoane care au venit la program vor avea de platit suma totala minus avansul pentru doua persoane.
  • "Luati-mi bagajele din barca si duceti-le in camera". Din pacate nu putem asigura acest serviciu, evident ca va vom ajuta la caratul bagajelor dar sa nu credeti ca acest lucru cade exclusiv in sarcina noastra.
  • "Mi se parea normal sa aveti in barca pelerine de ploaie (eventual culori si marimi diferite) SAU palarii de soare SAU ochelari de soare SAU caciuli si geci" SAU "Eu nu ma imbrac cu aceasta pelerina, eu nu port GALBEN". Din pacate nu putem stoca in barca atatea bagaje doar pentru a le avea in cazuri de necesitate, voi nu ati mai avea loc in barca. Noua ni se pare normal sa cititi cu atentie rubrica "Necesar in Delta Dunarii" si sa va aduceti cele necesare, dupa marimea si culoarea preferata. Evident ca va vom ajuta cu ceea ce avem disponibil dar asta nu inseamna ca este obligatia noastra sa avem tot felul de lucruri de tot felul de marimi si culori.
  • “Am vrut sa filmez barca in mers cu telefonul montat pe selfie stick, desupra apei dar conducatorul ambarcatiunii a incetinit si barca a coborat mai jos in apa, smulgandu-mi telefonul de pe selfiestick. Consider ca a fost grseala conducatorului ambarcatiunii si ca este normal sa mi se ramburseze costul telefonului (Samsung S7 nou-nout – 4000 de lei),costul aplicatiilor instalate in acest (peste 500 euro) precum si o despagubire pentru agenda pierduta (consider ca 1000 de lei este satisfacator).”  Apreciem simtul dvs artistic precum si dorinta de a filma cu selfie stick-ul in afara barcii dar noi consideram ca nu va datoram nimic. Ati facut toate aceste actiuni fara a avea un echipament specializat (camera impermeabila) si fara a avea vreo intelegere cu noi sa nu deglisam barca. Conducatorul ambarcatiunii poate reduce viteza barcii oricand apare o situatie ce impune acest lcuru. Punem siguranta pasagerilor din barca si respectarea regulilor de circulatie mai presus de orice filmare cu telefonul. Din contul dvs de Google, va puteti reinstala oricand aplicatiile de Android deja platite, fara costuri suplimentare. Pentru salvarea agendei telefonice exista un serviciu gratuit tot in cadrul contului de Google. Data viitoare cand incercati o filmare de acest gen, va recomandam o camera impermeabila (GoPro), cu stick profesional si snur de asigurare. In acest fel telefonul dvs va fi in siguranta, in barca.
  • "In Franta, noi mancam branza cu mucegai la fiecare masa, asa suntem obisnuiti". Pe bune, chiar nu ne deranjeaza sa mancati branza cu mucegai in Franta. Si noi mancam la fel in Franta dar, in Delta Dunarii, mancam cu si mai mare placere un bors de peste autentic, un peste prajit cu mujdei de usturoi sau o plachie de crap.
  • "Mi-am cumparat cateva kilograme (sau zeci de kilograme in unele cazuri) de peste de la cherhana si doresc sa mi-l curatati (eventual congelati) sa-l iau acasa". Acest lucru nu este posibil si in nici un caz nu va veti urca cu el in barca. Noi nu transportam peste, nu dorim sa-l punem peste sau sub bagajele celorlalti clienti, nu avem alte spatii de depozitare in barca si nu ne dorim deloc sa incalcam legea. Deoarece asemenea situatii se intampla in special in timpul prohibitiei, cand transportul pestelui este caz penal, va rugam sa luati nota de faptul ca banii dati pe peste sunt aruncati, pestele dvs va ramane pe mal. Noi nu facem turism de shopping pescaresc.

Termeni si conditii - sejururi private in Delta Dunarii

Sejururile private sunt pachete turistice in care noi va sugeram un program pentru care va dam si un cost fix DAR aveti posibilitatea sa ajustam programul dupa cum doriti. Daca ajustam doar orarul, pretul ramane neschimbat. Daca schimbam rutele de excursii si se mareste numarul de ore de mars/barca atunci va vom comunica si pretul pentru aceste rute.

Diferente de preturi

In cazul ofertelor cu pretul diferentiat pe numarul de persoane (sejururi private):

  • Daca se rezerva un serviciu pentru un anumit numar de persoane si se doreste suplimentarea numarului de persoane, acest lucru este posibil NUMAI in limita locurilor disponibile in pensiune. In cazul suplimentarii numarului de persoane pretul va fi recalculat in consecinta.
  • Daca se rezerva un serviciu pentru un anumit numar de persoane iar ulterior numarul de persoane scade (renuntari sau neprezentari) atunci PRETUL serviciului se va recalcula conform numarului de persoane prezente iar AVANSUL platit pentru numarul de persoane neprezentate se va pierde.